zaterdag 29 november 2014

Hohoho..........Santa !!!

Goede morgen bloggertjes

Als eerste wil ik even mijn nieuwe volgers Monique, Pia en Anja van harte welkom heten, wat leuk dat jullie mijn creaties de moeite waard vinden om te volgen. We zijn nu ruim 4jaar aan het bloggen en nog steeds krijg ik er nieuwe volgers bij. Jullie reacties op mijn creaties maakt het hebben van een blog juist zo leuk. Ook voor mezelf natuurlijk om alle creaties die ik gemaakt heb bij elkaar te zien, maar de leuke berichtjes die ik krijg op mijn blog zijn net kleine cadeautjes en altijd feest om te lezen.
BEDANKT -xxx-
 

het is alweer het laatste weekend van November, wat gaat dit jaar toch snel voorbij. Ik weet nog dat ik dacht Oooooo nog 2weekjes en dan lekker zomer vakantie maar die is inmiddels al lang en breed voorbij en de kerstdagen staan alweer voor de deur. En tot mijn verbazing ben ik op 1 speciale kaart helemaal klaar met het maken van mijn kerstkaarten, ook het laatste presentje voor mijn overblijf collegaatjes is klaar, waar ga ik me nu dan op storten??? Voor jullie een vraag maar ik weet het al
 
 
Mijn meisje is bijna jarig. Donderdag word ze alweer 14jaar en ik ga iets leuks maken als versiering voor haar verjaardag om op te hangen in de huiskamer. Maar dat mag ze natuurlijk niet weten dus ben blij dat ik een weekje vakantie heb deze week, kan ik het mooi maken als ze op school zit deze week want als ze het al ziet is het geen verrassing meer.
 
Ik doe mee aan de challenge van:
we do doobadoo: Get Festive
totally gorjuss: Christmas Animal
 fussy and fancy challenge: Happy Holidays
christmas blog challenge: Dies and punches
brown sugar challenge: Anything goes
fairytale-challenge: Christmas with Animals
 word art wednesday: Anything goes
stamp with sarah kay: Anything goes
reasonable ribbon: Gift packaging and ribbon or trim
 
Liefs Debby ♥


16 opmerkingen:

  1. Fantastisch, heel mooi in groen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk stempeltje weer!!!!!
    heeft een hebbe gehalte!!!
    liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful creation, so pretty...
    Thanks for sharing with us at CraftyCatz this week...x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heey debby,

    een gave kerstkaart is het geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card with so many different elements. So lovely. Thanks for joining this week's challenge over at Just us Girls.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a FABULOUS project. It's so pretty and so super uniquely creative. THanks SO MUCH for sharing your amazing talents in our challenge again this week. I am so delighted to have you play along, and I really enjoy seeing your creativity shared. I hope you enjoy playing along with us even half as much as I enjoy seeing your sweet art projects!
    Have a great week, and please stop by again soon.
    Karen
    Word Art Wednesday

    P.S. I have a couple more fun challenges where you can share. I hope you will pop on over and link up here as well:
    V's Sweet Ideas - Anything Goes - www.vssweetideas.blogspot.com

    Really Reasonable Ribbon - Christmas Packaging - http://reasonableribbon.blogspot.com/2014/11/rrr-challenge-107-gift-packaging-and.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful creation, bear is really cute.

    LP, Marjeta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stunning creation! Thank you so much for joining us at Fairy Tale Challenge Blog this fortnight :-D Milka GD

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is darling! I love your festive green card, and the fact that a gift box is attached to it is so very clever. It's beautiful! Thanks for sharing with us at Really Reasonable Ribbon!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Adorable box card with such a sweet image.
    Thanks for playing along with us at Fussy and Fancy Friday. hugs, Pat k x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So much love and time went into this terrific box card! Thanks for playing along with the girls and I at JUGS this week, we sure do appreciate it!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is just adorable. What a sweet project. Thank you so much for joining us this week for our Word Art Wednesday challenge. We are delighted you decided to play along and share this fantastic creation.
    Diane Noble (DT-WAW)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lovely christmas project. Thanks for playing along in the Sister Act Card Challenge.
    tot ziens,
    Natalie
    INKognito

    BeantwoordenVerwijderen
  14. You have made such a lovely card! It´s realy very christmas like. Thank you for joining us at Fairy Tale Challenge. Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow gorgeous festive make! That image is adorable. Thanks for joining us at http://wedodoobadoo.blogspot.co.uk/
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-