vrijdag 24 januari 2020

70 Gefeliciteerd...!!!

Mijn moedertje alweer bijna 70jaar. En wat heb ik een moeite gehad om een kaartje voor haar te maken. Mijn 1ste creatie is totaal verkeerd gegaan. Was Schots en scheef dus halverwege het hele zaakje in de prullenbak gemikt. Toen eerst even een bakkie thee gedaan en toe kwam dit idee in me op. Ze is normaal gesproken alleen van zwart maar vind et kleurtje paars hier wel bij passen. Leuk stempeltje van golden oldies erbij en dan krijg je dit als eind resultaat


Liefs Debby 

IK DOE MEE AAN DE CHALLENGE VAN:


6 opmerkingen:

  1. Wat een super kaartje! En van harte gefeliciteerd met je moeder! Mooie leeftijd, en nog modern dan als ik het zo lees dat ze van zwart houdt.
    Wens je een fijne dag en geniet maar van elkaar.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice creation. I like it. Thanks for joining us at EAC.
    Hugs
    Andrea-Emmi41

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk feestelijk kaartje heb je gemaakt voor je moeder..heel mooi.. Bedankt dat je mee doet met onze challenge bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful creation!!!! I love how you added a tag with the two ladies on top!!! Thanks for joining us at Creatalicious Challenge, we hope to see you again next time. Hugs, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Happy birthday to your Mum Debby! I'm sure she will love your card, those two ladies look like they are having a great time! Thanks for entering the Aud Sentiments Challenge
    Jenny (DT Team)
    https://gingerninjacrafts.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-