woensdag 22 januari 2020

Strong vikingrun


Soms begin ik ergens aan.....Dan komt er wat tussen en dan ineens is het 2.5jaar verder en is het nog steeds niet af. Mijn goede voornemen voor 2020 was het afmaken van on afgemaakte projecten en daar is dit er dus een van.


Eerst aan dochterlief gevraagd of ze hier nog een album van wilde hebben.....want sinds een half jaartje zien ze elkaar bijna nooit meer en als ze elkaar dan zien is het behoorlijk stroef.  Eerst goede vriendinnen en nu vage kennissen.  Maar het was een leuke dag en een leuke herinnering dus ze wou wel graag dat ik hem afmaakte. 


Dus er deze week een begin mee gemaakt. Maar moet zeggen dat ik het wel een leuk projectje vind maar dat ik er ook wel een dubbel gevoel bij heb. 


Demi heeft ooit al eens met een andere vriendin mee gedaan aan de colour run. Deze keer is het de strong viking mud edition. ook erg leuk maar wel zwaarder in al die modder.  Schoenen die vast blijven zitten in de blubber en plekken waar het zo glibberig en glad is dat omhoog klimmen soms moeilijk is en je vaak valt of uitglijdt maar je word van alle kanten geholpen door totale vreemde


Dat is juist het leuke van de viking run en het is bij ons om de hoek dus zal mee niks verbazen als ze dit jaar mee gaat doen aan de water editie van de viking run. Dus eerst moet dit album af. We zijn nu op de helft maar wilde alvast wat met jullie delen

Liefs Debby 

2 opmerkingen:

  1. Super leuk album heb je ervan gemaakt !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het nu al een super leuk album. Heerlijk om naar te kijken.
    En ik snap dat dat dubbel is, alsof je het ook voor niks zit te maken dan.
    En je bent super bezig zeg om al je projecten af te werken. Dan had je nogal wat liggen.
    Nog even doorbikkelen met de deze..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-