donderdag 23 januari 2020

Always.....You & Me...!!!

Nou ik heb er een tijdje naar gekeken maar dat robot kaartje was toch echt niet Mijn ding.  Dus de robots heb ik naar de prullenbak verbannen en met de rest van de kaart heb ik deze creatie gemaakt.  En nu is het kaartje zoveel meer en mij creatie.  CAS kaarten zijn gewoon niet zo mijn ding. 


Maar nu ik een nieuwe stans gebruikt heb en een van mijn lieveling stempels ben ik helemaal tevreden met mijn creatie

Liefs Debby 

IK DOE MEE AAN DE CHALLENGE VAN:


3 opmerkingen:

  1. Het is een plaatje van een kaart!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card. Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck. Have a nice day
    Anneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a great card. I love this picture.
    Thank you for participating in our Anything Goes Challenge at Through the door to the craft room this week. See you in the next challenge.
    regards
    Danka
    TTCRD
    Danki's creative passions {My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-