zondag 5 januari 2020

Welkom kleine uk....!!!

Een nieuw jaar en dus ook een nieuwe challenge. Omdat ons design team lid in december uitgerekend was leek het mij wel leuk om dit jaar te beginnen met een geboorte kaartje. Op het moment van het maken van dit kaartje wist ik nog niet of het een jongen of een meisje zou worden. Maar ik gokte op een meisje


EN...............Ik had Gelijk.....!!!

GEFELICITEERD KIM EN ROGER MET DE 
GEBOORTE VAN JULLIE MOOIE DOCHTER CHEYENNE.

Liefs Debby 

Ik doe mee aan de challenge van:


5 opmerkingen:

  1. Wat een schattig lief kaartje!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi die babykaartjes fles...geweldig. Bedankt dat je zo snel je kaart hebt gelinkt bij K&K. Groetjes ,Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart Debby! Dank je wel dat je meedoet bij K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje met de kleine uk is heel leuk, bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello... it’s so lovely to see you have shared one of your gorgeous cards with us. Thanks for entering your pretty baby card into our ‘Something New’ Challenge. Good luck in the draw and hope you will come back again soon.
    Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-