vrijdag 24 januari 2020

Viking obstacle mud run 2017

Hij is EINDELIJK af


Het kistje is een oud sigaren doosje


In het doosje heb ik de plattegrond van het parcours geplakt en boven in de obstakels die je onderweg tegen kwam met nog wat foto's die over waren


Het albumpje heb ik gemaakt van koffie roer stokjes die ik ooit bij het tankstation heb meegenomen en het albumpje is verder van zakjes die ik bij kimya op de beurs gekocht heb


De eerste paar pagina's zijn van het aanmelden en het wachten tot het start schot klinkt


Daarna is het ploeteren klimmen en klauteren over  en onder obstakels door een vooral veel glijden door de modder


En als je dan toch onder de modder zit kun je er maar het beste van maken en elkaar ook nog bekogelen met de blubber en er in rond zwemmen. Jhr kon je geen plek bedenken waar er geen modder zat na de heel obstacle run. Maar dat maakt het juist ook zo leuk


Hoe lang ze er precies over gedaan hebben weet ik niet maar het gaat er niet om hoe snel je het parcours aflegt maar dat je hem hebt afgelegd en dat je samen lol hebt gehad en dat hebben  ze zeker

Liefs Debby 



1 opmerking:

  1. Je hebt goed doorgewerkt en wat is het een prachtig exemplaar geworden!
    En weer een projectje af.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-