zondag 19 januari 2020

Criss Cross kaart.....!!!


Noor design heeft een challenge deze maand. Een criss cross kaart. Maar er zit bijna geen Noor design items op deze creatie dus kan daar niet mee doen aan de challenge. Maar vind het een leuk modelletje dus gewoon mijn eigen draai eraan gegeven


Alleen ging die draai deze keer en stuk minder makkelijk.  Normaal gesproken ben ik met 2 uurtjes wel klaar met een creatie maar nu mijn arm schouder niet echt mee wil werken gaat het allemaal wat minder snel en moet ik tussendoor gewoon echt er even stoppen voor ik weer verder kan. 


Uiteindelijk bleek dat ik toch meer spulletjes heb dan ik zelf dacht. Dus na reacties uit het design team toch deze kaart mee laten doen aan de januari challenge bij de Noor challenge op Facebook

5 opmerkingen:

  1. Een hele stoere kaart met een gekke rand, top!!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer super Debby! En hij kon wel meedoen ;)
    Succes, maar vooral beterschap met je arm.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW . love the die cut for top of card and then totally love the elements added The design is amazing Thanks for sharing and joining in the anything goes challenge at TTCRD https://ttcrd.blogspot.com/
    good luck with your entry and hope we see more of your projects soon .
    Shirley-Anne DT
    https://shirley-anne-stampingforjoy.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave crisis cross kaart zeg! Wel balen van je arm. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is supercool - heel mooi! Awesome "male" card. Thanks for sharing it with the Daring Cardmakers :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-