woensdag 15 januari 2020

Loaded envelop.....baby boy


Als eerste wil.ik mijn nieuwe blog volgsters even welkom heten. Leuk dat jullie mijn blog en creaties nu volgen en een reactie hebt achter gelaten.

Vandaag weer een nieuwe uitdaging. Een loaded envelop het idee kwam in een nieuwe brief van Noor design voorbij en ik vond het er zo leuk uit zien ik dacht dat moeten we eens proberen. Nog nooit gedaan dus aan de slag ermee. Nou het was moeilijker dan ik dacht om hem te vullen.


Maar na 3dagen schuiven passen meten en zoeken is dit het eindresultaat geworden. Onder op het zigzag papiertje komt nog de naam van de kleine man te staan.....Maar die weten we nog niet want hij word in februari pas verwacht. Maar je kunt hem maar vast zover klaar hebben.

Ook deze kleine man is inmiddels geboren en zijn naam is Milan

Liefs Debby

IK DOE MEE AAN DE CHALLENGE VAN:

4 opmerkingen:

  1. Hij is super geworden! Ik vind je dsp combi's altijd erg mooi bij elkaar gevonden.
    Heeft ook weer wat als je creatie na een paar dagen pas geworden is zoals je hem wilt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Just Adorable Debby, love the pretty embellishments and layout. Thank you for playing along with our Challenge at The Paper Shelter. We would love to see you again ... Anet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is absolutely gorgeous! Love your coloring and image are fab! ! Thank you for sharing your wonderful project with us at Creatalicious Challenges.Neva

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A fabulous card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes + optional add a snowflake” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Simply Create Too)

    (DT Kreativtanten)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-