zaterdag 18 januari 2020

Thee smaakt beter met jou....


Wat is het toch een ellende als je vrij bent. Je crea wil zijn en je lijf werkt niet mee. Heb al een tijdje last van mijn schouder maar sinds vannacht ook laat van mijn arm en hand.  Dus het wil niet echt lukken om crea te zijn. 


En misschien is het beter om mijn arm even rust te geven maar daar heb ik het geduld niet voor en ik heb nog zoveel dingen die ik nog wil maken in mijn vakantie.  

Liefs Debby

IK DOE MEE AAN DE CHALLENGE VAN:




9 opmerkingen:

  1. Hoi Debby ,
    Das balen zeg hopelijk wordt het snel minder .
    Jouw creatie is wel echt super gaaf geworden .

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je creatie is echt erg mooi! En echt vervelend met je arm/schouder. Hopend trekt het gauw weer bij, want kan me voorstellen zo in je vrije dagen en van alles wilde gaan doen.
    Veel beterschap.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al zo een supergaaf theedoosje met weer een leuke stempel/digi die ik niet ken. Je hebt er een prachtig geheel van gemaakt, alles perfect gecombineerd!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a really pretty and feminine creation, perfect for our more than a Word' theme at Allsorts challenge, many thanks for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely words! Thank you for playing along with us at Allsorts this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fab creation, thanks for joining Allsorts challenge, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello... Thanks for entering your lovely gift box into our ‘Anything Goes’ Challenge. Good luck in the draw and hope you will come back again soon.
    Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A great card - thanks for joining us at the Crafty Friends Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastic! I love that it is a box! Thanks for joining us at Scrapyland Challenges. Julie, DT member

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-