maandag 6 januari 2020

Januari uitdaging Elly...!!!


Crafty Friends are the best.

En dat is zeker waar. Sinds ongeveer een half jaar zit ik in het design team van "kaartjes inspiratie challenge" we hebben een heel leuk team. En vooral met Elly heb ik een goede klik. Zitten met veel dingen op een lijn en als ik even geen ideeën heb of een creatief vraagje dan schakel ik mijn hulplijn in. 


Nou hebben we samen bedacht om elkaar 1x per maand uit te dagen om eens iets anders te doen. Zo kreeg Elly van mij de opdracht om 2 zelf ingekleurde stempel afdrukjes  op haar creatie te gebruiken en haar opdracht voor was.

"Maak een kaart in Elly stijl"

Nou dat was nog wel even een dingetje. Dus eerst even op onderzoek uit en haar blog afgezocht en vooral creaties bewonderd en toen was deze creatie het eind resultaat



 Het was niet makkelijk maar ik denk dat het me gelukt is. Elly's stijl is stoer en met veel rand stansen. En die heb ik wel maar gebruik ik eigenlijk nooit. Verder ben je ook niet van de standaard kaarten. Maar hou je van vormen. Net als dat ik dat doe. Eigenlijk zijn we in veel dingen hetzelfde maar ieder in zijn eigen stijl.

Bedankt voor deze leuke uitdaging. 
Benieuwd naar de volgende........???

1 opmerking:

  1. Hij is echt geweldig!!! Ik zeg missie geslaagd XXX
    Tekst is ook geweldig!
    Ik moet nog verder ermee..maar gekleurd is er al.
    En nadenken voor vlgd maand...
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-