woensdag 1 januari 2020

PUPPY ALBUM......eindelijk klaar !!!

JA JA.......hij is na 3jaar EINDELIJK klaar


Het heeft behoorlijk lang geduurd maar op de eerste dag van het nieuwe jaar kan ik dan eindelijk zeggen het puppy album van Yaro is ook af.


Heb gebruik gemaakt van het denim papier van mama design. En een mal gebruikt van Joy


Op 2de kerstdag hebben we Yaro toen opgehaald. En ook al hebben we 3 honden. Yaro is toch echt mijn maatje. Niet dat die andere niet lief zijn, maar dit is een beetje een kneusje en heeft mijn hart gestolen


Yaro komt uit een nestje van van 2puppys en helaas is zijn zusje al overleden. 


Yaro is ook onze enige pup met een stamboom. Maar zoals ik al zei hij is een beetje een kneusje en dat terwijl hij dus een stamboom hondje is. Zo'n stamboom zegt me dus helemaal niks


Hij is gewoon super lief. Vind alles prima.....is liever lui dan moe. Maar wandelen in het bos di d hij wel leuk, maar dat moet het niet te warm zijn 


En dan druppelt hij het liefst achter zijn grote broer aan......echt 2 maatjes liggen bijna altijd bij elkaar in de buurt.....Of hij ligt er boven op


Inmiddels word Barney alweer 9jaar. Is Yaro 3jaar en mexx 7maanden....hopen dat ze voorlopig nog even gezellig met z'n 3tjes blijven


Zo mijn eerst voornemen van het nieuwe jaar kan ik van mijn lijstje afvinken. Nog 2 albums op de plank liggen. 1 om af te maken. De ander om nog aan te beginnen met foto's inplakken.

Maar daar heb ik nog 365 dagen voor
Lief



1 opmerking:

  1. Wat is het een prachtige album geworden! Echt super.
    Die andere 2 zullen ook weer beauty's gaan worden, verheug me er al op dat we die ook mogen bewonderen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-