woensdag 25 augustus 2021

75 ... Congrats !!!!

Vandaag is mijn schoonmoeder jarig. En heeft de mooie leeftijd van 75jaar bereikt. Zaterdag zijn we al geweest want Michel heeft late dienst deze week. Maar wilde nog wel even een kaartje sturen


Ze gaat met een schoonzusje nog trouw 1x in de week zwemmen en heeft van ons een nieuw badpak gekregen, dus vind deze zeemeerminnetjes wel heel toepasselijk


De stempel afdrukjes lijken op die van cc design, maar zijn net even anders. En ze zijn ingekleurd met de zig clean color real brush markers.

Het zeewier dat ik gebruikt heb is van joy crafts 6002/0654 en ik heb nuvo drops glitter White blizzard gebruikt. De achtergrond heb ik zelf gemaakt met een mask mal van de action en distress oxide inkt forrest Moss, mowed laan en speckeld erg.

Aankomende zaterdag gaan we nog gezellig met z'n alle uiteten bij het zusje.

Groetjes Debby  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-