vrijdag 20 augustus 2021

Oh happy day

wat ben ik blij dat er ook pinterest bestaat, en wat vind ik het leuk om daar ideetjes op te doen, want je wil als designteamlid ook niet steeds in herhaling vallen, en op pinterest staan zoveel mooie en leuke creaties, dat ik daar vaak ideetjes op doe voor mijn eigen creaties


En het leuke is dat je vaak van meerdere creaties ideetjes op doet en deze dan weer samen in je eigen creatie kan combineren en je dan zo toch weer je eigen draai eraan geeft


Dat is met deze creatie ook zo. het voorbeeld was een trouw kaart, en die was super leuk, maar we moeten toch werken met spullen die we ook in de hobbyshop verkopen, zodat als jullie het leuk vinden je het in de shop kan verkrijgen.


Ik heb het scrap papier van Scrapboys gecombineerd met een vellum vel uit de studio light design papier pakket zo kun je niet alleen ideetjes samen voegen maar ook verschillende design papierlijnen 


De mal van studio light met de bloemen vind ik ook erg mooi. de rol roosjes heb ik zelf gemaakt maar de middelste bloem is sinds kort ook bij de hobbyshop verkrijgbaar en ik vind ze echt super mooi, fijn om mee te werken en absoluut niet duur. en in verschillende kleuren verkrijgbaar


aan de binnenkant heb ik mini envelopjes verwerkt en de mooie bloemblaadjes van tim holtz gebruikt


fijne vrijdag vandaag en maak er een mooi weekend van
groetjes Debby
designteam lid bij hobbyshop veldmaat

 

1 opmerking:

  1. Super leuke kaart en inderdaad, soms hebben wij ook even van iemand anders inspiratie nodig.
    XX Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-