zondag 22 augustus 2021

Hoera verkocht!!!

 Als designteam maatjes deel je niet alleen creaties met elkaar, maar ook dagelijkse dingen van het leven. Zowel leuke als minder leuke dingen kunnen we met elkaar bespreken.


En de reden van deze kaart is een hele leuke. Elly heeft namelijk haar eigen huis verkocht. En afgelopen vrijdag is er een handtekening gezet onder het (ver)koop contract 

Heel erg fijn natuurlijk en ik ben heel erg blij voor hun dat ze het zo goed en snel hebben kunnen verkopen 

En dat verdient natuurlijk een felicitatie kaartje. Ik heb verschillende tekst stempels gebruikt. Geweldig is van carlijn design, hoera van CraftEmotions verkocht heb ik met stans letters gemaakt van CraftEmotions 

De leuke zeemeermin stempel is van c.c. design en is ingekleurd met de zig markers. En ik heb voor de allereerste keer nuvo drops op mijn creatie verwerkt......en het geduld gehad om het te laten droge.  

Wel eerder met nuvo drops gewerkt maar dan moest ik altijd nog wat doen en dan waren ze weer plat of uitgeveegd, maar deze keer is het (voor de eerste keer) GELUKT.

Moet echt leren om bij sommige producten meer geduld te hebben. 

Fijne zondag nog......Groetjes Debby

3 opmerkingen:

  1. Wat een verrassing om deze kaart te hebben mogen ontvangen, heel mooi en lief natuurlijk XX
    Zag het pas heel laat, we waren gisteren veel weg, dus bij de voordeur kwamen niet totdat Walter het zag.
    En mijn post app had ik ook niet gezien, dus leuke verrassing zo. Super bedankt
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je voor Elly gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel mooi en je was heel netjes aan het wachten tot de kaart droog is, zie je wel dat je het kan hahaha ( het wachten dan hé ).
    XX Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-