donderdag 26 augustus 2021

Hopelijk ben je snel.....

Gister is Anneke aan haar knie geopereerd. Ze heeft er lang op moeten wachten, maar gister was het dan toch eindelijk zover 


Om haar op te vrolijke heb ik dit lieve kaartje (vind ik zelf) gemaakt maat een gnome stempel van c.c design. Het design papier had ik nog over uit een design team pakket 

En ik ben eigenlijk helemaal niet zo van al die uit knipvel dingen, maar mijn designteam maatjes bianca maakt er altijd zulke leuke dingen mee, dat ik het ook maar eens ben gaan proberen 


Het is leuk om heel af en toe te doen, maar het is toch niet echt mijn ding.

Fijne donderdag, morgen nog een dagje werken en dan hebben we alweer weekend 
Groetjes Debby 

1 opmerking:

  1. Een heel lief kaartje voor Anneke. Ja als je Bianca bezig ziet krijg je zelf ook zin om te knippen, maar valt vaak dan zo anders uit.
    Jij hebt het mooi gemaakt zal haar goed doen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-