vrijdag 13 augustus 2021

December wensen

 Ten tijden van het schijven van dit blog berichtje, is het buiten meer herfst dan zomer, dus heerlijk weer om aan de crea te gaan, En wat is het dan fijn dat j in je vakantie en ook nog op je verjaardag een nieuw design pakket binnen krijgt om mee aan de slag te gaan



En wat zaten er veel leuke spullen in om mee aan de slag te gaan. In mijn hoofd borrelde al gelijk  allerlei ideetjes in mijn hoofd, maar om die ideetjes dan om te zetten tot echte creaties loopt soms toch anders dan je van te voren bedacht had


zo vond ik deze leuke rendieren hoofd van Dutch doobadoo gelijk al superschattig en wilde er eerst iets mee gaan doen in de snow globe, maar nadat ik dat bedacht had kwam ik het ideetje al tegen op facebook, dus even schakelen wat ga ik dan doen, want wil graag wel iets anders. Gelukkig hebben we DDBD mallen genoeg en toen ik deze beker zag dacht ik warme december wensen.


mijn bonus dochter had van die kleine leuke kraft rietjes voor me meegenomen, kun jij daar wat mee Debby, oooooo ja die komen vast ooit een keer van pas......en ja hoor vandaag dus bij deze creatie

groetjes Debby
Designteam lid bij hobbyshop veldmaat

 

1 opmerking:

  1. Hij is superleuk Debby
    Groetjes Elly
    ps en ook vandaag is saai en frisjes buiten en zou choco heerlijk zijn

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-