donderdag 12 augustus 2021

Mutsen project #2

 Ja hoor hier is weer een nieuw mutsen project. Zo leuk om samen met Elly en bianca elkaar uit te dagen. Deze keer had bianca en leuke creatie gezien.  Het was een filmpje van scrap-unlimeted. Je kunt deze uitwerking daar kopen, maar zelf uitvogelen vind ik altijd leuker en kun je er ook een beetje je eigen draai aan geven.

Dus dan gaan we beginnen met het filmpje kijken en foto's maken en gaan we weer aan de slag om uit te gaan vogelen wat de maten zijn en hoe we het allemaal in elkaar moeten laten passen en meten


En dan gaat er nog wel eens wat mis met meten. Maar als het dan eenmaal in elkaar zit dan begint het leukste gedeelte

Het uitzoeken van je design papier en het gaan beplakken. 

En wat ik ook zo leuk vind is dat we er alle 3 onze eigen draai aan geven en we het hetzelfde projrct maken maar is ook weer zo verschillend. 

Bekijk bianca's creatie Hier

Bekijk Elly's creatie Hier

Voor de maand September heb ik iets uitgekozen, maar vind de gekozen projecten van elly en bianca nu al leuker 

Groetjes debby.

2 opmerkingen:

  1. Wat is hij prachtig geworden Debby een echte Debby creatie ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ook al zo mooi en leuk is dat hé, jezelf uitdagen met maten nemen, uitvogelen hoe het in elkaar zit etc. Ben benieuwd naar onze volgende uitdaging, eerst maar een schets maken.
    Veel liefs Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-