zondag 15 augustus 2021

Merry Christmas

 Sinds lange tijd weer eens iets voor mezelf gedaan. En wat ga je dan maken op je aller laatste vakantie dag.

Precies een kerst kaart. Want voor je het weet is het alweer zover. En om kerstkaarten stress te verkomen beginnen we dit jaar maar eens op tijd 

Ik hoef gelukkig niet zo heel erg veel kaartjes, want de meeste uit mijn familie en vrienden kring doen hun wensen via Facebook,  de app of andere sociale media kanalen. 

Dus heb ik besloten dat ik alleen een kaart terug stuur als ik ook daadwerkelijk een kaart ontvangen. Want vaak is het zo dat ze van mij uit wel een kaart verwachten want ja die zijn zo mooi en je maakt ze zelf.

Ze vergeten alleen dat deze kaarten 3x zo duur zijn dan een kaartje van de boekvoordeel of de kruidvat en dat er ook nog eens 3x zoveel postzegels op moeten. Dus dit jaar is kaartje ontvangen kaartje krijgen. Op een enkeling na dan waarvan ik toch wel weet dat ik iets krijg. En sommige mensen kun je gewoon niet overslaan.

Maar goed hier dus mijn eerste kaart voor kerst 2021 

Groetjes Debby 

3 opmerkingen:

  1. Helemaal mee eens hoor Debby, doordat wij alles hebben denken ze idd ik krijg wel een kaart.
    Je kaart is heel mooi geworden een gnoom is zowieso ook superleuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt. Zulk mooi papier.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo een leuke kaart, ze blijven zo lief de Gnoompjes ( en door wie komt dat dat ik ze nu zo lief vind ? ) hahaha.
    XX Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-