zondag 29 augustus 2021

Warme kerstwensen

Wat ik het leuke vind aan het volgen van een online workshop is dat je zelf eigenlijk niet zo na hoeft te denken over hoe en creatie gaat worden. Je zorgt dat je de benodigde spullen klaar hebt liggen en je gaat met behulp van  iemand aan de slag 


Deze keer samen met bianca, mijn maatje bij hobbyshop veldmaat. Ze gaf op onze Facebook pagina deze SUPER LEUKE workshop en daar moest ik natuurlijk  gezellig aan mee doen 


Alleen heb ik design papier van maja design gebruikt en het in een kerst thema gemaakt 

En in het blauw want dat had ik ook nog 3 grote 30,5 x 30,5cm vellen van. 


Na de workshop nog even verder gegaan met het oppimpen van mijn creatie. 

Deze workshop is op het YouTube kanaal van hobbyshop veldmaat terug te kijken

Groetjes Debby 

 

1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-