vrijdag 27 augustus 2021

Love is rare

 Out of your comfort zone, soms moet je dat gewoon doen, en net zoals bij de creatie van vorige week zag ik iets op pinterest en toen appte ik Anneke of ze toevallig ook een vleugel stans had. En kijk eens wat een mooie vleugels

ik al mijn mixed media spulletjes weer eens voor de dag gehaald, cadence metallic green gebruikt, en wat ik zo fijn vind van dit product het is lekker snel droog dus kun je ook weer lekker snel verder

ook de build up mandala mal van ddbd gebruikt, maar dat gaat wat minder soepel met structuur pasta, maar heb wel al super mooie creaties voorbij zien komen met distress inkt


ik heb op de vleugels oxide inkt gebruikt om de vleugels een mooier accent te geven


groetjes Debby
Designteamlid bij hobbyshop veldmaat


2 opmerkingen:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-