zondag 13 juli 2014

aaaaaaaaaaaa wat een crisis

ooooooooooo wat ben ik ontzettend aan het balen. Heb geen idee hoe het kan maar bij alle blog berichten die ik geplaatst heb van af augustus 2013 tot nu zijn alle foto's verdwenen. er is alleen nog maar een verbodsbordje te zien................Weet iemand hoe dat kan en hoe ik dit kan verhelpen????

 
 
ben inmiddels wel bezig om de foto's die ik nog heb weer bij de juiste blog berichten te plaatsen, maar er zijn helaas een flink aantal van mijn creaties verloren gegaan en daar baal ik echt als een stekker van. Sorry ook voor mijn volgers die soms terug willen kijken je zult aan het begin van dit jaar en aan het einde van afgelopen jaar een flink aantal grijs kleurige verbodsbordjes tegen komen helaas. Hopelijk gebeurd dit nooit meer, want anders is de lol van het hebben van een blog zo verdwenen

Update:
Ik heb inmiddels een aantal foto's weer terug kunnen plaatsen bij hun bericht, maar ook heel veel foto's ben ik kwijt. ik heb de berichten waar ik geen foto's meer van kon vinden dan ook verwijderd, heel erg zonde en jammer, maar als je dan op journaal al die verschrikkelijke dingen hoort en ziet, dan is dit maar een peulenschil en kan ik er niet zo van wakker liggen.
 
sterkte voor alle mensen die iemand verloren hebben na het tragische ongeval met vlucht MH 17 van Malaysia Airlines
Liefs Debby ♥

8 opmerkingen:

  1. hoi debby ! dat is balen ! pffff
    kijk je even je picasa album na, als de foto's uit je picasa album verdwenen zijn, zijn ze ook van je blog weg en moet je ze gewoon opnieuw laden. Je vindt je picasa album door gewoon 'picasa en je naam' te typen, dan zou je automatisch in je mapje moeten komen waar ze in staan. Blogger zet automatisch de foto's eerst daar om ze dan in de blog te plaatsen. Dit gebeurt normaal gezien vanzelf, hoef je zelf niks voor te doen. Enkel als je in je Picasa album gaat vegen, zijn de foto's ook weg op je blog. Het is een soort 'geheugen' daar... Hopelijk ben je hier wat mee ?
    Succes,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jeetje wat balen zeg Debby, daar word je niet vrolijk van, ik heb dat wel eens meer gelezen bij iemand, die had per ongeluk haar foto's van haar mobiel gewist en toen waren ze ook weg uit Picasa en dan moet je ze inderdaad allemaal opnieuw weer laden, geen leuk werkje lijkt me. Snap dat je super gefrustreerd bent. Sterkte ermee.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ...ik zie al je foto's gewoon staan! Misschien gewoon even storing bij de provider en is het straks weer opgelost.
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmmm jouw foto in mijn blogvolgers is ook foetsie das raar !! sterkte moppie weet helaas geen oplossing voor je sorry !!

    Liefs Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you for any other great article. Where else could anyone
    get that type of information in such a perfect manner of writing?
    I've a presentation next week, and I am on the search for such information.

    Feel free to surf to my web-site - car export from uk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. My partner and I stumbled over here by a different web page and
    thought I might as well check things out. I like what I
    see so now i am following you. Look forward to looking at your web
    page for a second time.

    my weblog prix déménagement

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi to all, how is all, I think every one is getting more from this site, and your views are
    nice for new viewers.

    Here is my homepage - seo companies in uk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi! This is kind of off topic but I need some advice
    from an established blog. Is it very hard to set
    up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty quick.
    I'm thinking about setting up my own but I'm not sure where to begin. Do you have
    any ideas or suggestions? Appreciate it

    my web-site solicitor professional negligence

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-