maandag 28 juli 2014

Tijd voor je badje ............... !!!

 
en alweer 2 kleinere flapjes af in het mini baby album van mijn dochter.
je moet deze flap open maken om de foto's te kunnen zien, aan de linker kant heb ik foto's van de eerste keer dat ik mijn meisje in het ziekenhuis in bad mocht doen, aan de rechterkant, nog een heel klein stukje van te zien op de foto, heb ik een journaling gemaakt met hoe ze die eerste nacht geslapen heeft en over het in bad doen
 
 
op de hele kleine mini flap heb ik een foto van in bad gaan thuis geplakt. de handen die je voor een heel klein gedeelte ziet zijn van mijn man, vond dat altijd zo'n vertederend gezicht, zo'n grote stoere man met zo'n heel klein hummeltje op de arm of in dit geval in zijn handen in het badje



fijne avond allemaal
Liefs Debby ♥

2 opmerkingen:

  1. Zo lief deze pagina's, wat lijkt me dat heerlijk om zo een album te maken, telkens die mooie herinneringen die voorbij komen, super Debby.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-