zaterdag 19 juli 2014

zomerse temperaturen en een kerstkaart !!!!

Goede morgen

wat een ellendige nacht heb ik achter de rug, heerlijk die zomerzon en we gaan vandaag ook weer volop genieten langs de waterkant, maar die warme nachten vind ik niets, 26 graden was het in huis toen ik vanmorgen om 6.00u opstond. Gelijk de deuren tegen elkaar open gezet en inmiddels is de thermostaat ietsjes gedaald naar 24 graden maar koeler word het in huis niet.
 
Misschien dat het plaatsen van een kerstkaart de temperatuur een beetje naar beneden kan krijgen
 
 
Inmiddels is dit mijn 6de kerstkaart voor aankomende kerstdagen, het gaat niet snel, maar heb al meer kaarten klaar dan vorig jaar en als we steeds 1 of 2 kaartjes maken heb ik er tegen de kerst genoeg om te versturen en hoef ik alleen nog maar aparte kerst kaarten te maken voor de mensen die de creaties echt waarderen, degene die hem gelijk weggooien na de feestdagen krijgen van mij ook gewoon een goedkoop flut kaartje die ik op de markt of bij boekvoordeel koop daar ga ik geen moeite voor doen, het kost me tijd en geld want mensen vergeten wat zo'n zelf gemaakte kaart kost

 
Volgende maand is het weer knots gekke scrap en kaarten dagen en dan moet ik echt ff die bingo stempels en die type writer letter stempels kopen heb ze nu van een vriendin kunnen lenen maar inmiddels zijn die ook weer terug naar de eigenaar dus ik moet ze echt zelf aan gaan schaffen
 
allemaal een fijne zonnige zomerse zaterdag
ik ga ff snel naar de winkel en straks heerlijk verkoeling zoeken aan het water
 
Liefs Debby ♥

5 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kerstkaart, leuk op zo'n warme dag. Ik vind dit bingokaarten ook erg leuk. Heb nu een papierblokje waar ze ook inzitten als designpapier. Geeft zo'n leuk effect. (Kijk maar even op mijn blog bij gisteren)
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die enorme hitte is inderdaad bah in huis maar we hebben het ermee te doen .... proberen rustig te blijven. Deze kaart vind ik ook weer schitterend Debby.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kerstkaart!!!
    nog een maandje en dan gaan we weer lekker scrapshoppen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-