zondag 20 juli 2014

Sweet............. Goodbye !!!

Goede Avond
 
vandaag een lui dagje gehad, niet aan het water hangen want na 3 dagen zon ben ik toch wel een klein beetje verbrand op sommige plekken en dat is niet zo heel erg fijn, maar ach vind het niet zo erg ik hou van de zon en de zomer en dan horen rode wangetjes en een verbrand neusje erbij
 
Vandaag ben ik dus even aan het zoeken geweest en toen kwam ik toch nog een foto tegen van een creatie tegen die ik gemaakt heb, maar het bericht heb ik al verwijderd dus plaats ik hem nog maar  een keer, zo zal ik in de loop van deze maand nog wel een aantal creaties plaatsen die ik eerder dit jaar gemaakt heb, maar door een vervelende samenloop van omstandigheden van mijn blog verdwenen zijn, kan niet alle creaties terug vinden maar degene die ik nog kan vinden en ik de moeite waard vind wil ik toch nogmaals met jullie delen.
 
 
zo ook dit leuke cadeau tasje. deze had ik gemaakt voor de lievelings juf van mijn dochten. De  leerkracht Engels ging namelijk de school verlaten en dat vond mijn meissie helemaal niet leuk, want dit was de leukste leerkracht die ze had. Ik vond Edwin in zijn bobby pakje wel heel erg toepasselijk

 
In het tasje heb ik een zakje Engels drop gedaan, dat vond ik wel toepasselijk ook vond ik sweet goodbye wel een tekst die er mooi bij paste, want ze zegt vaarwel en ze kreeg zoetigheid als cadeau
 
Liefs Debby ♥

1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-