woensdag 23 juli 2014

Little baby girl !!!

Gister weer eens een heerlijk freubel middag / avondje gehad bij mijn freubelmaatje. Het was alweer veels te lang geleden dat we zo'n freubel afspraakje hadden. Helaas kon ons andere maatje er niet bij zijn, maar de volgende keer is ze er weer gewoon bij
 
 
We hebben een mini scrapalbum gemaakt. we hadden op pinterest een leuk mini- albumpje gezien. Dus laptop op de tuintafel en het filmpje steeds even stop gezet en een beetje uitkienen en uitvogelen en toen kwam we er wel uit. de buiten kant van het album hebben we allebei hetzelfde gedaan, de binnenkant hebben we naar eigen inzicht gemaakt. Ik heb nog geen foto's om in het album te plakken dus heb me gestort op de voorkant van het album

 
gister avond was hij nog niet helemaal af, ik heb hem vandaag even verder afgemaakt en opgepimpt met dit als eind resultaat, ik ga er foto's in stoppen van mijn dochter toen ze net geboren was en die ga ik dan aan haar geven, vond ik wel een leuk idee. Nou ik het zo zie wil ik hem misschien ook nog wel gaan maken voor mijn schoonouders maar dan met trouwfoto's van hun, want die zijn 31 augustus 50jaar getrouwd, vind ik wel leuk om te doen. binnenkort maar eens vragen of ze daar nog foto's van hebben, en of ik die mag gebruiken voor in het album
 
Liefs Debby ♥

3 opmerkingen:

  1. uiteraard weer heel mooi geworden,ben niet anders van jou gewend.....
    liefs je freubelmaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje Debby, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-