zaterdag 26 juli 2014

Kinderarts lay-out !!!

Hallo allemaal
 
daar ben ik dan weer met een deel van het mini-scrapalbum van mijn dochter. hier zie je 3 flappen in elkaar gevouwen naast elkaar. Ik heb een speciaal flapje gemaakt met de tekst Kinderarts erop
 
 
Heb er ook maar even een close-up foto van gemaakt. De letters heb ik gestempeld en met een kleine ronde pons uitgeponst, daarna een leuk randje met een pons van Martha stewards eronder geplakt en een baby sluitspeldje van klei onder aan de tekst geplakt
 

Als je de flap omslaat dan zie je een foto van de kinderarts die mijn meisje net na de bevalling onderzoekt. daaronder heb ik een journaling stempel gebruikt en met de hand er iets opgeschreven.


 
Die flap kun je weer open slaan en als je dat doet komt aan de rechterkant bij de foto de naam van mijn dochter te voorschijn. ik heb er met een doodle stempel nog een leuk friemelig randje onder gestempeld en een bloemetje met pareltje erbij en ik vind hem helemaal klaar zo 


We zijn nog lang niet klaar met het album dus we gaan maar weer lekker verder. Wil je de lay-out met het geboorte kaartje zien, kijk dan even naar het vorige geplaatste berichtje, ik vind hem zelf erg lief geworden en ik ben natuurlijk ook erg benieuwd naar jullie reacties hierop
 
Liefs Debby ♥

3 opmerkingen:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-