maandag 21 juli 2014

Family ♥

Ook deze creatie heb ik een tijdje terug al gemaakt, maar op onverklaarbare wijze van mijn blog verdwenen samen met 100 andere foto's maar ik vind hem zo leuk dat ik hem toch weer ff terug plaats op mijn blog.
 
Deze Family fotolijst was een projectje die ik samen met mijn freubel maatjes wou gaan maken op ons freubel weekendje weg. We hadden zoveel projectjes en in sommige ging meer tijd zitten dan we verwacht hadden dat ik dit projectje thuis maar afgemaakt heb. Ik heb er foto's van mijn gezinnetje in gedaan en onze hondjes Boets de labrador en Barney de Franse bulldog horen daar natuurlijk ook bij
 
 

Dat was het weer voor nu. Ik ga maar weer eens aan de arbeid.
Goed begin van de week allemaal
 
Liefs Debby ♥

1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-