vrijdag 18 juli 2014

Geen woorden voor ..............!!!

Wat een verschrikkelijk bericht kregen we vandaag via de media te horen, een vliegtuig van Malaysia airlines is uit de lucht geschoten en op Oekraïens grondgebied neergestort, meer dan 150 Nederlanders vinden de dood, hier zijn geen woorden voor. Ongeloof en medeleven gaat uit naar hen die een dierbare verloren hebben. Persoonlijk ken ik niemand maar in mijn omgeving zijn er wel mensen die iemand aan dit tragische ongeval verloren hebben. Denk je lekker op vakantie te gaan te gaan duiken en dan gebeurd er dit...............ben er gewoon stil van.
 
Hoe maak je nu de link naar je kaart. Kerst 2014 zal voor de nabestaande nooit meer hetzelfde zijn. Veel ga ik er dus niet over zeggen vandaag, maar heb gister een kerst kaartje gemaakt

Heel veel liefs en sterkte voor mijn blog bezoekers die iemand kennen
of familie en of vrienden verloren heeft bij dit tragische ongeval
Liefs Debby ♥

1 opmerking:

  1. Hé wat vreemd je kaart is gedateerd 18 juli en ik zie hem nu pas in mijn leeslijst, nou ja zal wel weer iets zijn van blogger. Ja hoe erg hé, echt een schok toen we dat bericht hoorde. En dan hoor je om je heen allemaal verhalen dat ze wel iemand kennen en dan komt het zo eng dichtbij, hier in Uithoorn ook een hele lieve juf van 26 jaar omgekomen met haar vriend ...... echt te erg voor woorden dit. Je kaart is prachtig Debby, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-