vrijdag 25 juli 2014

Liefs ♥ ............... !!!

Mijn vriend(je) was gister jarig 47 is hij alweer geworden. hij is helemaal gek van vliegtuigen en dus vond ik dit afdrukje van Lily of the Valley wel erg toepasselijk voor hem
 


Ik heb de kaart een beetje rustig gehouden en alleen met de kleuren blauw grijs en wit gewerkt.
de randen van het papier heb ik beïnkt en design plakband van de wibra gebruikt
hij is een beetje aan de kale kant, maar ik vond dat er niets meer bij hoefde
alles wat ik er nog bij wou doen vond ik er niet bij passen en soms is less / more
 
Vandaag alweer de laatste dag van deze week
hierna nog 3 dagen werken en dan heb ik lekker 3weekjes vakantie
Vanavond verder met mijn baby album, mijn freubelmaatje komt gezellig
hier freubelen, vanuit mijn werk ff baby foto's van mijn meisje ontwikkelen
zodat ik vanavond weer heerlijk aan de freubel kan, maar nu eerst aan de arbeid

Liefs Debby ♥
 
 



2 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met je vriend(je) Debby, wat een prachtige kaart heb je voor hem gemaakt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk gemaakt voor mijn mannetje....

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-