vrijdag 18 juli 2014

Hoera ............ Scott 9 jaar !!!

 
Goede morgen allemaal
 
Het is een mooie zonnige dag, met tropische temperaturen, voor de wandelaars van de 98ste Nijmeegse vierdaagse is het even afzien, maar ik vind het echt heerlijk weer. we pakken dan straks ook weer heerlijk onze zwemtas in aan gaan heerlijk verkoeling zoeken langs het water.
 
 
Maar eerst even naar mijn kaart creatie van vandaag, ik moet zeggen dat mijn creativiteitsvlammetje de laatste paar weken op een heel laag pitje staan, ik ben even crea Bea moe, geen zin geen puf geen inspiratie. toe aan vakantie denk ik. maar gelukkig is de vakantie bijna in zicht. Gister toch snel even dit kaartje gemaakt voor mijn jarige petekindje. Hij is vandaag alweer 9jaar geworden

 
Hij is net zoals zijn vader helemaal gek van sporten en dan vooral van kickboksen, dus dit stempel afdrukje van stamp fairy vond ik daar wel heel toepasselijke bij, ik heb maar weer eens een keer gebruik gemaakt van mijn copic markers om dit afdrukje in te kleuren. moet zeggen dat het niet helemaal mijn ding meer is om op deze wijze te kleuren, maar het gaat wel een stukje sneller.

Lieve Scott gefeliciteerd met je 9de verjaardag
maak er een hele mooie dag van
Liefs je peettante -xx-
 
Jullie ook allemaal een hele fijne zonnige dag
wij gaan verkoeling zoeken aan het water
Liefs Debby ♥
 

3 opmerkingen:

  1. Wat een supergaaf kaartje Debby en gelijk heb je lekker verkoeling zoeken langs het water, heerlijk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toch heb je m met je copics leuk ingekleurd hoor!!!!
    leuk kaartje!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-