maandag 28 juli 2014

Een kleintje erbij .... !!!

 
De tijd vliegt letterlijk voorbij, zo ben je aan weekend toe en zo ineens is het ook weer maandag en moeten we alweer aan het werk. Gelukkig maar voor 3 daagjes en dan hebben we heerlijk 3 weken vakantie. Ik hoop dat ik in de vakantie mijn mini-albumpje af ga krijgen
 
 
Gister weer heerlijk erin bezig geweest. Deze keer is het, het verplegend team dat bij de bevalling geholpen heeft. Ze hebben mijn kleine wondertje vast................het is toch bijna niet meer te bevatten dat die soms irritante maar meestal lieve puber die hier in huis rond loopt of liever gezegd rondhangt zo'n ieniemienie klein mensje geweest is. Al herinner ik me de bevalling als de dag van gisteren het is toch alweer meer dan 13jaar geleden dat mijn meisje geboren werd, over vliegen van tijd gesproken
 


Heb er ook weer even een journaling bij geschreven met de hand, dat vind ik dan net die persoonlijke touche geven aan je mii-scrapalbum. Vandaag hoef ik gelukkig niet zo lang te werken dus vanmiddag gaan we weer heerlijk verder met dit albumpje
 
fijn begin van de week allemaal
Liefs Debby ♥
 


2 opmerkingen:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-