woensdag 30 juli 2014

Met oprechte deelneming !!!

Het kaartje dat ik vandaag met jullie wil delen, zijn kaarten die ik eigenlijk helemaal
niet maken wil, maar helaas horen dit soort kaartjes ook bij het leven.
 
 
de schoonzus van mijn moeder is overleden, ze was al een tijdje slecht maar als je dan te horen krijgt dat ze er niet meer is dan komt dat toch wel even binnen. Het is geen tante van mij, mijn moeder is opnieuw getrouwd en een zus van haar nieuwe man dus. Maar ik heb haar wel gekend en ik wil mijn moeder, haar man en zijn broers en zussen toch even laten weten dat ik aan ze denk in deze moeilijke dagen en daarom heb ik dus een kaartje gemaakt
 
Liefs Debby ♥

2 opmerkingen:

  1. Helaas horen dit soort kaartjes inderdaad bij het leven, gecondoleerd trouwens Debby. Het is wel een hele mooie stijlvolle hoor, mooi gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad horen helaas wel bij het leven....toch een mooie kaart.....
    gecondoleerd! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-