vrijdag 6 december 2019

Baby it's cold outsider...!!!


Lange tijd geleden dat ik bijna de hele dag aan de fröbel ben geweest. Soms wil je wel maar komen er steeds andere dingen tussendoor.

Gister had ik al een van de muts creaties laten zien. En ik heb er nog een gemaakt. Want vind het wel een leuk modelletje . 


In het begin toen ik deze ddbd mal zag dacht ik wat moet je daar nou mee. Maar dan zie je creaties voorbij komen van het design team en een sketch op de challenge pagina van Facebook en dan krijg ik daar toch weer inspiratie van. 

Heb de schattige tilde met Rudolf kersttrui gebruikt. Zo schattig en ook weer verschillende standjes van Ali express. De tekst baby it's cold outside komt van pinterest en heb ik met de peripage printer uitgeprint. Ben nog steeds erg blij met mijn verjaardagscadeautje

Liefs Debby 
En alvast een fijn weekend 

2 opmerkingen:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-