dinsdag 24 december 2019

BEDANKT....Secret Santa...!!!

Dit pakketje lag al weken in mijn hobbykast te wachten tot het 24december was.....en om 18.00u mocht het geheimzinnige pakketje  van mijn secret santa dan eindelijk open


Er zat een mooie kerstkaart in en een hele leuke opgepompte pringels koker.


En wat in die pringels koker zat vind ik toch wel zooooo lekker. Nee geen chippies (al zijn die ook heerlijk) maar een heerlijke fles rituals.....!!!


Wie mijn secret Santa is weet ik niet.....Maar ben erg blij met de gemaakte creatie, de kaart en de inhoud 
BEDANKT SECRET SANTA -xxx-

Inmiddels weer ik wie mijn secret santa was
Sylvia heel erg bedankt

1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-