zaterdag 7 december 2019

Death leaves a heartache....!!

Het liefst maak je dit soort kaartjes nooit. Maar helaas hoort de dood en afscheid nemen van dierbare ook bij het leven. Gelukkig is dat op dit moment niet het geval, maar condoleance kaartjes heb ik het liefst op voorraad.


Toen ik deze stempel met de teksten tegen kwam vond ik ze gelijk al mooi en gister kwam hij binnen. Toen was ik nog druk met een ander (nog geheim) projectje. Dus vanmorgen deze condoleance kaart gemaakt

Liefs Debby 

1 opmerking:

  1. Deze is schitterend Debby!! Ook weer eens wat anders, hou ervan.
    En leuk he met geheime projecten bezig zijn ;)
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-