dinsdag 24 december 2019

Secret Santa

Bij het kic design team hebben we lootjes getrokken voor secret santa.
maak iets leuks voor elkaar en koop er iets leuks bij. ik heb uiteraard iets crea's gekocht


ooit van Bianca zo'n leuk foto pocket album gekregen en vind hem zo leuk dat ik er nu zelf een gemaakt heb


maar dan in een kerst uitvoering. alleen niet in de traditionele kerst kleuren want dat vind ik dus niet leuk 


De cadeautjes zitten in de grootste pocket. alleen duurde het nog zo lang voordat ik dit bericht mocht posten. had hem 20 oktober al klaar maar vandaag mochten we hem om 18.00u pas open maken. benieuwd wat Krista ervan vind

Fijne kerstavond 
Liefs Debby ♡



1 opmerking:

  1. Hij is erg mooi Debby!! En het was superleuk te doen deze opdracht, heb ervan genoten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-