woensdag 11 december 2019

Happy birthday Bonus Dochter xxx

Gister lukte het niet om de vlaggenlijn af te maken. Voelde me niet zo lekker dus heb er een rustig dagje van gemaakt. Ook niet wezen werken 


Gelukkig gaat het vandaag alweer beter. Hoest nog  wel als een zieke zeehond maar vanmorgen gewoon weer gaan werken. En bij thuis komt lag mijn Gewonnen prijs in de brievenbus En die heb ik hierop ook verwerkt



De stempel "Je bent GEWELDIG bijna net zo leuk als ik" is daar er een van en die moest van mijn dochter bij een van hun foto's samen.



Dit is het laatste vlaggetje. Nu kan ik hem voorzichtig in elkaar draaien en inpakken voor haar feestje.



Liefs Debby


2 opmerkingen:

  1. wow, dat ziet er super uit ! helemaal top
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt geweldig!! Ze gaat dat zeker heel prachtig vinden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-