maandag 30 december 2019

LONDON ...... city trip !!!

Van 29juli tot 2augustus ben ik op city trip geweest met mijn dochter naar London. Het album is al een tijdje af. Daarna de foto's erin geplakt en toen.....


Toen kwam hij op de plank te staan en werd her een beetje een vergeten kindje. Er kwam steeds wel iets anders tussen om te maken.


Maar na mijn opruim woede van afgelopen weekend en mijn onverwachtse dagje vrij vandaag, vond ik het tijd worden dat ik dit album eens af ging maken.


Dus mijn vrije dag vandaag goed besteed en het album helemaal afgemaakt 


Ben nog steeds erg happy met mij  peripage printer die nu weer goed van pas kwam om de verhaaltjes erbij te printen


En dit teksten heb ik gelijk op een sticker rol uitgeprint zodat je hem ook gelijk op kan plakken


Heb niet alle pagina's uit het album erop gezet want anders had ik daar ook nog een dagtaak aan .



2 opmerkingen:

  1. Wat is je album prachtig geworden!
    En ik vind die geprinte teksten erbij echt super gaaf zo.
    Groetjes Elly en wens je een fijne uiteinde en een mooi 2020 toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een mooi album gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-