donderdag 5 december 2019

Warm wishes

Het is echt weer om heerlijk binnen te zitten bij de verwarming en creatief bezig te zijn. Dus toen ik uit mijn werk kwam eerst even warm worden onder de douche en mijn huispak aangetrokken en daarna was het me-time.....Dus heerlijk aan de fröbel


Ze hebben op de Facebook pagina van de Dutch doobadoo challenge groep een erg leuke challenge. Dus van de week bij Anma Creatief en Devo wat ddbd mallen gekocht waar deze er een van was.

Dus net met het voorbeeld aan de slag gegaan met deze creatie als eind resultaat. Weer een kerst kaartje erbij.

Liefs Debby

ik doe mee aan de challenge van;




6 opmerkingen:

  1. Hij is super mooi Debby. Heerlijk he die me time.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a fab scene you've added to the hat shape, it really is gorgeous. Thank you so much for taking part in the "My Time To Craft Challenge" #411 (Christmas Scene). DT Sam x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh WOW - absolutely GORGEOUS! Thanks for playing along at USE YOUR STUFF - Gail

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is gorgeous! It is so original! Very well done! Thanks for joining us this week at Use Your Stuff! Amanda - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A great card - thanks for sharing it with us at the My Time to Craft Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A fabulous card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes + optional winter” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Simply Create Too)

    (DT Kreativtanten)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-