dinsdag 31 december 2019

Dag Oud, Hallo Nieuw....!!!

De laatste dag van het jaar alweer. Gister dit kaartje als bedankje gemaakt. Dochterlief gaat met haar beste vriendin mee naar een tante om daar Oud en Nieuw te vieren 


Ik kwam dit idee tegen en toen ik de kaart zag dacht ik wat een leuk idee. Die ga ik proberen na te maken. Dus bij de halfords sterretjes gekocht en aan de slag gegaan.


Met deze creatie als eind resultaat en de laatste creatie van 2019. Voor al mijn blog bezoekers een Fijn Oud en een nog beter Nieuwjaar gewenst. Hopelijk zie ik jullie allemaal weer voorbij komen met leuke reacties in 2020

Liefs Debby 

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem echt geweldig geworden!!!
    Ook je afbeelding zijn altijd zo leuk en mooi gekleurd ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-