donderdag 26 december 2019

You remind me of ME !!!

Wat heb ik toch een leuke hobby en wat zijn er veel leuke stempels en mallen te verkrijgen.


Vandaag qua kleur totaal uit mijn comfortzone  gegaan. Geel is totaal niet mijn kleur. Maar soms moet je jezelf ook uitdagen. Want als je altijd maar in je vertrouwde kleuren combinatie blijft hangen word het soms ook wat saai. Dus deze 2de kerstdag was een mooi moment om mezelf eens uit te dagen. 

Design papier en DDBD mallen bij elkaar gezocht.....mijn stempel bak eens flink uitgemest en dan kom je weer erg leuke stempels tegen. Deze stempel van "cute as a button" bijvoorbeeld. Die heb ik een paar weken geleden gewonnen bij een challenge.....en toen ik alles bij elkaar had ben ik aan de slag gegaan. Best leuk geworden al zeg ik het zelf.

Liefs Debby

3 opmerkingen:

  1. Inderdaad, je moet jezelf soms uitdagen en dat is je goed gelukt hoor! Mooi in het geel. Ik heb nog even verder gekeken op je blog, prachtige creaties! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ik vindt hem echt super mooi!!! En ze heeft alleen een geel truitje aan, dus rest is heel veilig gebleven voor je :) echt prachtig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het afdrukje inderdaad op veilig ingekleurd. De rest van de kaart was al uitdaging genoeg.

      Verwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-