zaterdag 28 december 2019

HAPPY MAIL.

Oooooo zo leuk als de postbode je hele brievenbus vol gooit met pakjes..... het leek wel een extra kerstdag


Iedereen roept gelijk mee aan de slag.....dat was ook de bedoeling. Maar wat heb ik toch een berg papier.....En wat een hoop die ik niet gebruik. Action blokken zijn super maar er zit ook een hoop tussen wat ik niet mooi vind. Dus die hebben we eens uitgemest en er kwam een hele doos uit


Maar die gooien we niet weg. Maar gaan naar een buurvrouw.....kan ze heerlijk mee knutselen met haar kleinkinderen.

Morgen het papier nog even op kleur sorteren. En dan  de cardstock kraft en restpapier bak nog en dan zijn alle papier bakken we opgeruimd en geordend. Schoon het nieuwe jaar in.

Mijn stempel afdruk bak had ik van de week al opgeruimd.

Kijken of we nog meer kunnen ruimen. plek maken voor  nieuwe spullen in 2020

Liefs Debby 




1 opmerking:

  1. Wat een gave mallen heb je besteld! Hihi ik was inderdaad zo'n roeper hup aan de freubel, maar opruimen hoort er ook bij.
    En door jouw ben ik ook mn hobbykamer ingedoken en aan het uitzoeken, want het klopt er zijn mooie blokken van de Action, maar er zit zoveel in wat niet mooi is. En zelfs complete blokken, waarvan ik dacht waarom heb ik die uberhaupt in huis. Een aantal waren nog toen ik lid van het Design team van CS was...maar zelf had ik ook enorm veel. Ik ga er ook mensen blij mee maken...hup straks weer verder hier.
    Als manlief het ziet zal hij er niet mee eens zijn ;).
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-