zaterdag 21 december 2019

Warm Wishes

Ja voor dit jaar ben ik er klaar mee. Kan even geen kerst stempels en stansen meer zien. In het nieuwe jaar beginnen we er echt eerder aan. Iedere maand 2 KERSTKAARTEN. Maar voor nu is het echt genoeg geweest


We hebben nog maar eens een mal van Dutch doobadoo gebruikt. Had al 2 muts kaarten gemaakt. Maar ik vind het model zo leuk dat ik er nog maar een gemaakt heb.

Fijne feestdagen voor al mijn blog bezoekers en hopelijk een stress vrije kerstdagen. Ik heb al mijn kerst boodschappen en cadeautjes al binnen. Dus de rest van de week lekker rustig aan vakantie vieren en veel fröbelen 

Liefs Debby 

Ik doe mee aan de challenge van:

5 opmerkingen:

  1. Oh die is weer super geworden Debby!!! Love it.
    Fijn dat je alles binnen hebt, wij gaan straks nog eventjes op pad.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A sweet card. Thanks for joining Aud Sentments challenge. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cute sweet card. Fun card style, colors and image. Thanks for sharing over at Crafty Sentiments.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful creation! I love design and image! Beautiful choice of colours!
    Thanks for playing at Crafty Creations Challenge.
    Ileanaxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-