maandag 9 december 2019

Cadeautje voor mijn Bonus-Dochter..!!!

Binnenkort is de beste vriendin van mijn dochter jarig en ik noem haar ook wel liefkozend mijn bonus dochter.


Ze vind het ook altijd leuk als ze iets zelf gemaakts krijgt. Na een aantal cadeautjes is het moeilijk om iedere keer weer wat nieuws te bedenken


Maar het is toch gelukt om weer wat te bedenken. Had wel een beetje hulp nodig van haar mams want ondanks dat de meiden elkaar al ruim 7jaar kennen baby/kinder foto's had ik niet van haar.


Nu dus wel met dank aan haar mams dus kon ik aan de slag. Eerst met de mallen van Dutch doobadoo 8 vlaggen gemaakt. En die gaan we zoals jullie al hebben kunnen zien met foto's bewerken


Er zaten echt zulke schattige foto's tussen en die moest ik dus ook gewoon gebruiken


Deze foto is zoals ze nu is en met 18jaar mogen ze nu officieel een drankje drinken.

Heb nog 3 vlaggetjes te gaan voor hij af is. Maar voor vandaag hou ik het voor gezien. Dus nieuwsgierig naar de laatste 3.....kom morgen dan zeker even een kijkje nemen.

Liefs Debby




2 opmerkingen:

  1. Hoi Debby,

    Kei leuk idee en nog leukere uitwerking'

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erg mooi je vlaggetjes, dit wordt echt een speciale slinger.
    Super verzonnen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-